15 49.0138 8.38624 arrow 0 both 0 4000 1 0 horizontal https://telefoniya.az/blog 300 1
sticky-logo

Virtual ATS (PBX). ATS -in CRM sisteminə inteqrasiyası

Virtual ATS nədir? ATS-lərin CRM sistemlərinə inteqrasiyası. Zənglərin paylanmasının ən effektiv üsulları.

ATS-də zənglərin vaxtla idarə edilməsi, şöbə və istifadəçilər üzrə bölüşdürülməsi, yönləndirilməsi, danışıq qeydləri, CRM-sistemlə inteqrasiya qaydalarını konfiqurasiya etmək mümkündür.

Müxtəlif ATS-lərdə müxtəlif funksionallıq, eləcə də mütəxəssislərə tələblər var. Onlardan bəziləri müstəqil olaraq konfiqurasiya edilə bilər və başqaları üçün proqramçılar lazımdır.

Virtual ATS-dən istifadə aylıq ödənişlə mümkündür, onun dəyəri üç model üzrə yarana bilər. Hər xidmət ayrıca ödəniləcəkdir:

  • hər bir istifadəçi ;
  • hər bir qoşulmuş nömrə ;
  • əlavə funksionallıq .

Bilməli olduğumuz növbəti bir şey ATS-in CRM sistemi ilə inteqrasiyasıdır. İnteqrasiya hər iki xidmətin imkanlarından asılıdır.

Bütün imkanları əldə etmək üçün, bunları tətbiq etmək lazımdır:

  • Əməliyyat tarixində zənglərin qeydi
  • Danışıq qeydinin karta yüklənməsi
  • Zəngin nəticəsinin göstərilməsi
  • Əlaqə nömrəsinə basmaqla birbaşa sövdələşmə kartından zəng
  • Daxil olan zənglər zamanı əlaqələrin yaradılması
  • Menecer cavab vermədiyi hallarda tapşırıqlar yaradılması (bildirişin göndərilməsi)
  • Menecerlər üzrə təhlil
  • Zənglərin əvvəlcədən müəyyən edilmiş qaydalar üzrə bölüşdürülməsi    
  • IP telefoniya zəng sxeminin konfiqurasiyası

Təcrübəmizə əsaslanaraq, satış şöbəsində üç əsas zəng paylama sxemini fərqləndiririk. 90% hallarda onlar şirkətin ehtiyaclarını bağlayırlar. Və yalnız, mürəkkəb struktur və qeyri-adi çağırış tələblərinə uyğun gəlmir.

  • Zəng həmişə bir menecerə gedir
  • Zəng növbə ilə menecerlərə yönləndirilir
  • Zəng dərhal menecerlər qrupuna gedir

Bu sxemləri daxil olan müştərinin xarakterindən asılı olaraq tərtib etmək olar. Belə ki, müştəri ilk dəfə zəng edir, eləcə də onun açıq və ya tamamlanmış sözləşməsi varmı? 

Ünsiyyət üçün cihazların seçilməsi

Seçim satış şöbəsində menecerlərin işinin xarakterindən asılıdır.  

İlk variant – SIP telefonlarıdır. Məsələn, Yealink İP telefonları.

Bu variantın əsas müsbət cəhəti menecerin müştərini daha yaxşı eşitməsidir.

İkinci variant – Softfon. Bu proqram təminatı zənglər üçün menecerin kompüterinə qurulur.  

Üçüncü variant – CRM sistemindən zəng üçün vijet. Qeyd edək ki, bu variantdan biz özümüz də istifadə edirik.

Menecerlər ofisdə olmadıqda isə əlavə iki variant uyğun gəlir:

  • Mobil telefonları ATS-ə qoşmaqla
  • Zənglər üçün xüsusi əlavənin quraşdırılması (kompüterə softfon kimi). Əlaqə artıq internet bağlantısının keyfiyyətindən asılı olacaq.

Cihaz və ya CRM sisteminin seçimi zamanı Cubics Technology şirkətinin əməkdaşları hansı kombinasiyanın sizin üçün daha rahat olacağını söyləyə bilərlər.

Sizə maraqlı ola bilər: Yealink SIP T52S – Business Media VoIP Telefon